Home of the dragonfly

Home of the dragonfly

måndag 28 oktober 2013

Hemtenta


Sitter på jobbet och skriver de sista omdömena som ska vara klara idag. Väntar också på min hemtenta i Internationella relationer och globalisering som läggs ut kl 8.00. Jag har laddat kaffekoppen och värmt upp fingrarna. Jag ska försöka hinna få färdigt hemtentan idag trots att jag har tills imorgon kväll 23.59 på mig, eftersom jag ska på kurs till Riksdagen onsdag och torsdag. Ska också klämma in ett läkarbesök idag vid lunch och ett läkarbesök imorgon bitti med min son innan jag sätter mig på tåget mot hufvudstaden. Men det ska nog gå. Nej, nu kör vi några omdömen till innan tentan kommer...







Bilder: www.weheartit.com

2 kommentarer:

  1. Och jag inser att du inte ens är i Eskilstuna i morgon... annars hade jag tänkt föreslå lunch!
    Lycka till med allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rackarns bananer! Vad synd, annars hade det passat perfekt. Tack så jättemycket. Det går nog bra. Kram

      Radera