Home of the dragonfly

Home of the dragonfly

fredag 11 juli 2014

All by my self

Lyckades skruva ihop alla nya möbler själv
Nästan alla flyttkartonger är uppackade och undanstoppade

 
Nya sängen. Sover underbart i den

Ensam. Killarna har åkt igen och kommer tillbaka på tisdag kväll. Jag saknar dem redan. Jag pratade med mamma i telefon. Vad gör jag nu? Vad gör man när man är ensam? Passa på att göra sådant som du aldrig hinner och saker som du mår bra av, fick jag till svar. Jaha, är det så lätt? Det kommer att ta tid att vänja sig vid allt det nya. New life. New chapter. Bitterljuvt. Rätt men också tufft, jobbigt, sorgligt och ledsamt. Vi har haft det bra, killarna och jag. De har tagit det så bra som man kan göra. De har gjort sig hemmastadda i lägenheten och vi börjar sakta men säkert att komma i ordning. Vi har solat och badat. Gjort cykelutflykter. Spelat spel och kollat på film. De är starka, mina killar. De får mig att orka ta mig igenom det här. Jag älskar dem till månen och tillbaka. Minst. Mina killar.

Mycket sol och bad har det blivit
Utforskat området
Spelat Den försvunna diamanten. 
Hur kul som helst.

1 kommentar:

  1. Håller med din mor: gör sånt du vill, sånt du mår bra av och lär dig njuta av egentid!

    SvaraRadera