Home of the dragonfly

Home of the dragonfly

fredag 18 april 2014

Happy Easter

Bus i lekparken



Underbart härligt med påskledigt. Idag fick jag till och med sovmorgon till halv nio. Andreas tog med sig Oliver för att fiska och jag och Hilmer begav oss hem till min mamma. Där var också min moster, kusin och kusindotter från Värmland på besök över påsk. Vi packade korgen med kaffe och fika och begav oss till Rothoffsparken. Hilmer och Tindra lekte och sprang runt och vi vuxna drack kaffe och pratade. Det var jätteroligt att träffa min kusin igen, sist var i somras. Vi är jämngamla och har vuxit upp tillsammans och alltid stått varandra nära. Det var kul att få prata ikapp lite. Efter två timmar gick vi vidare till nästa lekpark där Andreas och Oliver mötte upp. Trots några regnstänk på förmiddagen sprack det upp sen och solen tittade fram. Nu blir det soffläge och Let´s Dance. Trots sovmorgon är jag otroligt trött. Imorgon åker vi till Julita och påskfirande med barnens farmor och farfar. Det ska bli mysigt med lantluft, trevligt sällskap och god mat. Glad Påsk på er alla!





Bild 1-3: Privata (homeofthedragonfly.blogspot.com)
Bild 4-7: www.weheartit.com

2 kommentarer: