Home of the dragonfly

Home of the dragonfly

lördag 31 januari 2015

Födelsedagar


Oliver 13 år 

Den här veckan har vi haft två födelsedagar i familjen. I onsdags fyllde min äldsta och älskade son Oliver 13 år. Jag kan knappt förstå att jag nu är mamma till en tonåring. Min underbara förstfödda som jag älskar överallt annat. Oliver hade en önskan om att fira alla tillsammans,både mamma och pappa och resten av släkten. Tyvärr ville Andreas absolut inte detta. Eftersom det är pappavecka denna vecka så kommer killarna lite tidigare på söndag och vi firar honom då istället. Då kommer han att firas med min släkt och tillsammans med min yngsta lillebror Olle som fyllde 20 år i torsdags. Samtidigt väntar vi med spänning på att min mellersta lillebror Max och hans Rebecca ska få sitt första barn. Beräknad nedkomst var i fredags men den lille skrutten vill tydligen inte komma ut ännu.

Olle 20 år

Bilder: Privata (homeofthedragonfly.blogspot.com)

2 kommentarer:

  1. Lite synd att någon inte kunde uppfylla sonens önskan... Ja, ja det blir nog fint firande ändå!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, både synd och väldigt tråkigt men inte mycket att göra åt. Ja, det kommer det garanterat att bli,

      Kram Linda

      Radera