Home of the dragonfly

Home of the dragonfly

lördag 24 januari 2015

Göra av med energi

Mumsigt med popcorn

Efter att ha vabbat hela veckan är mitt tålamod inte på topp. Hilmer är piggare men snorig fortfarande. Febern är dock borta tack och lov. I förmiddags tog jag med mig killarna till Leos Lekland för att göra av med lite energi. Hilmer klättrade nästan på väggarna här hemma av tristess. Vi fick skjuts dit av min söta kusin Moa som jobbar extra på Leos samtidigt som hon pluggar till förskollärare. Och som de röjde mina killarna och vad bra de lekte tillsammans. Oliver var hur gullig som helst mot lillebror och de hade så roligt. Naturligtvis fikade vi också; kaffe till mamman och festis och popcorn till killarna. Till Olivers stora glädje sprang vi på hans fräken Chatrine som han gillar så mycket. Vi gick hela vägen hem i snöyran, 45 minuter tog det. Hilmer var helt slut efter två timmar på Leos. Tyvärr har jag fått känningar i halsen och snorar. Jag hoppas verkligen att jag klarar mig undan från att däcka. Har varken tid eller råd med det. Ikväll ska vi bara mysa och titta på Frost.







Oliver och fröken Chatrine

Bilder: Privata (homeofthedragonfly.blogspot.som)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar